Na de uitvaart moeten er veel zaken afgehandeld worden, o.a. bankzaken, verzekeringen, (telefoon-) abonnementen, social media accounts zoals Facebook en Linkedin.
Als uitvaart ondernemer weet ik hoeveel erbij komt kijken om dat goed te regelen. Daarom ondersteun ik je ook hierbij, als onderdeel van mijn dienstverlening. Na de uitvaart krijg je een persoonlijk mapje met informatie over diverse zaken.
“Ook de nazorg is belangrijk, er komen nog veel dingen op je af na de uitvaart.”
Ook krijg je een inlog in het nabestaandenloket. Bij het Nabestaandenloket kun je eenvoudig alle opzeggingen, naamswijzigingen en contractovernames op één plek regelen. Ook is het mogelijk om via hen een herdenkingspagina te maken op Facebook. Dit is een extra service die ik aanbied aan families.
Het overlijden wordt door mij (bij akkoord) doorgegeven aan het Nabestaandenloket.
Na aanmelding:
Je kunt kiezen of je de wijzigingen per direct of op een ander moment wilt laten ingaan. Heb je niet direct het volledige overzicht? Geen probleem. Later kun je op elk gewenst moment via jouw account diensten toevoegen.
Nadat je de organisaties hebt geselecteerd, wikkelt NabestaandenLoket alles voor je af en krijg je een overzicht van alle bevestigingen. Mocht je dan nog vragen hebben bel ze dan gerust op het telefoonnummer wat je via de e-mail hebt ontvangen.
NabestaandenLoket vraagt nooit om wachtwoorden of klantnummers. Zij vragen je alleen om de gegevens die strikt noodzakelijk zijn voor het informeren van organisaties over een overlijden. Na afhandeling worden jouw gegevens weer verwijderd.
Wat te doen bij overlijden?
Stap 1: Breng uw huisarts z.s.m. op de hoogte.
Stap 2: Neem contact op met Wendy Bosch: 06 – 23018882 (dag en nacht bereikbaar).